søndag 2. februar 2014

Vintertid

Det har nå snødd og snødd i mange dager, og når det endelig begynner å bli bra i skiløypene så kommer regnet.... Jaja været er det jo ikke så mye å gjøre med. For min del har det ikke betydd noe for meg om det snør eller regner ute da jeg har ligget med omgangssyken frem til i går. Da hadde jeg endelig nok energi til å dra en liten tur ut. Jeg følte meg absolutt ikke tipptopp, men etter å ha tilbrakt hele uken i sengen og på sofaen og såvidt orket å gå opp trappen, var det deilig og endelig kunne bevege seg utenfor husets fire vegger:) Jeg vil nå ikke si at formen er tilbake der den var ennå, men den begynner å komme seg :) Heldigvis!! Jeg gleder meg til å komme tilbake på jobb i morgen og en normal hverdag!!:D

I dag har vi bare vært en liten tur i fritidsparken ellers har jeg fått handlet inn noen friske blomster. Syntes jeg fortjente det etter en forferdelig uke ;)




                                                                  Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar