torsdag 19. desember 2013

Travle dager

Nå er det desverre lenge siden jeg har fått skrevet innlegg på bloggen, men dagene bare flyr avgårde. Jeg føler at jeg ikke har fått kost meg like mye i førjulstiden som jeg hadde planlagt. Dagene blir fyllt med jobb, trening , juleforberedelser og julebesøk. De sistnevnte er selvfølgelig veldig koselig, men det blir ikke så mye tid til overs da. Forrige helg var samboeren min og jeg i Rauland, da vi var så heldig å få låne jobbhytta . Den var helt fantastisk og vi koste oss masse! Vi fikk både vært på julemarked og stått på ski, så det var en herlig helg.

Bildene blir ikke så bra i denne mørketiden, men med litt redigering blir de brukbare :)

Bilde er fra jentekvelden i forrige uke .





                            Dette er utsikten fra leiligheten/hytta i Rauland



                                God Natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar