søndag 27. oktober 2013

Barnepass

 I går kom Simone klokken 07.15, da søsteren min og mannen samt Sunniva skal på leilighetsjakt på Kreta. Simone skal være her frem til tirsdag, så det blir veldig koselig:) I går var Christian, Simone og jeg i Tønsberg for å hente brudekjolen. Vi tilbrakte dagen der, og koste oss på kafé og litt shopping. Når vi kom hjem lagde Simone og jeg muffins. Jeg prøvde Mormor og de åtte ungene miksen, og den ble veldig god. Det eneste som var litt kjedelig var at det kun var 10 stk, og man må ikke sløse med toppingen da dette var akkurat nok til 10. Jeg anbefaler å lage opp litt ekstra :) Simone synes det var veldig moro å pynte de, da det fulgte med figurer.





                                                             Disse er fra Søstrene Grene.


Nå er det skikkelig høstvær ute, men vi skal en tur på Jarseng allikevel ;)

                      Ha en fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar