søndag 22. mai 2011

Endelig tilbake:)

Ja, da var jeg endelig tilbake i blogg-verdenen. Grunnen til at jeg ikke har skrevet er fordi jeg følte jeg ikke hadde tid. Man tror det er bare til å sette seg ned i 10 minutter å skrive noe, men det går fort en time hvis du skal legge til bilder osv.

Det har vell ikke skjedd så veldig mye spennende siden sist, unntatt at det har vært påske og 17.mai. Der jeg tilbringte tiden i Porsgrunn selvfølgelig. Det er så utrolig deilig å komme dit når blomstene begynner å spire og gresset er grønt og bare slappe av. Jeg får lissom ikke den samme roen her i Oslo.
Når det er sagt er jeg også veldig glad for at vi valgte å flytte hit for å studere. Jeg elsker jo å gå på café, dra å shoppe og ikke minst ta turen opp til nordmarka. Man kan jo selvfølgelig gjøre det i Porsgrunn også, men det er liksom noe annet.

I påsken tok meg og Christian en tur ut til Hydrostranda, og gikk den stien som førte ut på tuppen. Der ble vi møtt av en utrolig flott utsikt over den fantastiske skjærgården vi er så heldige å ha i Grenlandsområde.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar