mandag 14. mars 2011

Helg er digg!=)

Denne helgen tok meg og Christian en tur til Porsgrunn. Det er alltid deilig å komme seg litt bort noen ganger og bli skjemt litt bort av mamma og pappa.;)

Onsdag ble Gitte lagt inn på sykehuset i hu og hast. Hun hadde nemlig mistet 50% av synet på det ene øyet, og måtte dermed operere det så raskt som mulig. Sunniva overnattet hos mamma, pappa og bestemor, og simone og Svein Inge ble med inn til Ullevål. Det er ikke akkurat det beste tidspunktet med tanke på Simone. Jeg dro da rett til Ullevål etter jobb på torsdag, og ble der og avlastet Gitte og Svein Inge litt. Jeg synes jo det bare er koselig å være med Simone så det gjorde meg ingenting. De kom hjem igjen på fredag, og operasjonen gikk heldigvis bra. Vi vet ikke noe om hvordan synest vil bli før Gitte har vært på kontroll, men håper på det beste=)

På lørdagen tok meg og Christian med Sunniva på Urædds idrettsskole. Det er noe som er et par lørdager i måneden frem til påske, der barna får prøvd seg i både håndball, fotball og turn. Det er også mange andre leker innimellom:) Synes det er veldig bra at de får prøvd ut ulike ting, og dermed kan se hva de liker best. Jeg synes jo Sunniva var veldig flink, og prøvde ut alt sammen:) flinke jenta til tante <3 Etter det dro vi en tur på brotorvet og spiste litt, deretter en liten tur til Christian og så dro vi og kjøpte is. Sunniva var kjempesnill hele tiden, så tror hun koste seg:)

Alt i alt var det en kjempefin helg, og er alltid glad for å kunne tilbringe tid sammen med de to fineste jentene i hele verden..nemlig Sunniva og Simone:)<3

2 kommentarer:

  1. Uff da=) det hørtes ikke bra ut. Håper synet blir normalt igjen da. Men så rart, har aldri hørt om at det plutselig kan forsvinne sånn.

    Hørtes ut som om Sunniva har kost seg ja;)

    SvarSlett
  2. Så bra, helg er digg altså!! :D Men tenk å digg den kommer til å bli når jeg kommer hjem igjen da! :) Da gleder jeg meg iallefall til helg :)Med deg også, Christina!! :) Utrolig spesielt at Gitte mistet så mye av synet, også så akutt da.. Aldri hørt om jeg heller, Christina!! Håper virkelig operasjonen var vellykket, slitsomt når hun i tillegg har lille Simone! :) Godt du kunne avlaste litt :)Flinke jenta!

    SvarSlett